Vind de beste callcenters voor je bedrijf

Gratis & vrijblijvend

Wat zijn de voor- en nadelen van een callcenter?

Voordelen

Bespaar kostbare tijd door de telefonische taak uit handen te geven, zo bied je als bedrijf een goede service terwijl jij je kan focussen op andere taken.


Nadelen

Er zijn vragen waar de medewerker van het callcenter mogelijk geen antwoord op heeft of geen kennis over heeft. Neem voldoende tijd om de callcenter medewerkers in te werken en een script te schrijven met mogelijke vragen en antwoorden.

Waarom een callcenter inhuren?

Een callcenter kan je op twee manieren inzetten; het bellen naar of gebeld worden door consumenten of partners. Gebruik bijvoorbeeld een callcenter voor telemarketing. Dit houdt in dat je een callcenter inzet om je goederen of diensten telefonisch te verkopen aan potentieel consumenten. Of gebruik een callcenter als telefonische helpdesk die alle vragen over je bedrijf, dienst of product voor jou beantwoordt.

Adresgegevens

Keizersgracht 560-4

1017 EM Amsterdam, Nederland


KvK: 70488134

Contact

Tel: 085 – 079 7050


Algemeen: algemeen@dezaak.nl

Advies: support@dezaak.nl

Redactie: redactie@dezaak.nl

Volg ons

© MijnZaak Powered by VraagHugo